Alt du lurer på om inspartum boost convention!

Har du tusen spørsmål før inspartum boost convention? Du er ikke alene! Hvert år tikker det inn mailer og meldinger med alt fra «Må jeg være instruktør?» til «Hva bør jeg ha med i sekken?». Derfor har vi samlet de mest stilte spørsmålene i denne artikkelen, slik at du stiller godt forberedt til høstens happening. Nå kan du bare lene deg tilbake, lese gjennom, og begynne å glede deg til en dag full av treningsglede, inspirasjon og påfyll!
1. Må jeg være instruktør for å melde meg på?
Nei! Denne dagen er selvsagt for bransjefolk i form av instruktører, PTer, senterledere og ledere for gruppetrening, men også for deg som bare er glad i trening og gruppetimer!
2. Hvordan fungerer booking av timer?
Booking av timer åpner mandag 3.november klokka 07, og da er det førstemann til mølla som gjelder. Dette mottar man en egen mail om. Et lite tips fra oss er derfor å lese godt igjennom timeplanen på forhånd slik at du har en plan for hva du vil melde deg på, og booke deg på så raskt som mulig - plassene ryker fort!
3. Kan man bytte timer etter at man har booket seg på?
Ja, etter at timebookingen har åpnet har du mulighet til å gå inn og gjøre endringer på din egen billett, gitt at det er ledig plass på timen.
4. Er det mulig å sette seg på venteliste på timer?
Nei dessverre, men du kan møte opp 5 min før timen starter og stille deg i kø, i tilfelle noen ikke dukker opp.
5. Hvordan komme seg til Athletica Domus fra Oslo S?
Her er det flere alternativer:
- T-bane 3 (Majorstuen) eller 4 (Vestli via Majorstuen) til Forskningsparken, gå 650m
- T-bane 5 (Ringen via Tøyen) til Ullevål Stadion, gå 550m
- Trikk 18 (Rikshospitalet) til John Collets plass, gå 750m
6. Er det noen parkeringsmuligheter i nærheten?
Ja, det finnes et parkeringshus like ved, dog begrenset med plasser. På lørdager er det også mulighet for gateparkering rundt i området.
7. Når bør jeg møte opp?
Vi anbefaler at du er ute i god tid! Registrering er mellom klokka 0800-0930. Da har du god tid til å legge fra deg i garderoben, orientere deg rundt på huset, og kanskje ta en kaffe før det braker løs (samt at vi unngår lange køer).
8. Er det lås på skapene i garderoben?
Nei, ta med egen hengelås.
9. Hva bør jeg ha med?
Her kommer en liten liste du kan ta utgangspunkt i:
- vannflaske
- flere skift til ulike timer, se an hvilke økter du skal på
- om du skal på yoga/pilates MÅ du ha med egen matte
- gjerne sykkelsko om du skal på sykkeltime
- noen varme klær til mellom timene/i lunsjen, lokalet kan bli litt kjølig når du ikke er i aktivitet
- håndkle (om du vil ta en dusj), andre toalettsaker som f.eks. deo eller våtservietter
- gjerne egen snacks og mat, du kan også kjøpe on location eller på matbutikk like ved. Husk at du trenger mye mat på en aktiv dag!
- ørepropper - det kan bli mye støy og et høyt lydnivå gjennom dagen
- en liten sekk/bag til å ha mellom timene
Vi håper denne artikkelen gav deg svar på alt du måtte lure på - vi gledes oss til å se deg den 22.november!